Tromsø Storm Ungdom sine Gutter U16 var i Oslo forrige helg for å forsvare Nord-Norge under NM i Asker (1.–3. mai). Det ble en helg fylt med mye spilletid, spenning og verdifull læring mot noen av landets beste lag
Guttene kjempet godt gjennom hele turneringen og tar med seg viktige erfaringer videre – dette gir inspirasjon og et solid grunnlag for utvikling fremover!
Takk til sponsorer som bidrar med å få dette til:
NT Entreprenør AS, Comfort, McDonald’s, Econor AS og Odd Berg Gruppen





