Oppmøte bør være minimum 1 time og 15 minutter før kampstart dersom du er kjent i hallen og har vært på dugnad før.
Det er en enkel rigg til dette arrangementet.
1 personer til billettsalg/informasjon om smittesporing. SPØR ALLE om de har registrert seg i smittesporingsappen.
Det finnes prisliste til billetter og Qr kode for smittesporeregistrering på lageret. Lag i tillegg en sluse med gjerder inne, slik at alle må passere Qr kode og den som selger billetter. Qr kode kan henges opp ved bordet ved inngangen/slusen til prislisten og Qr kode
Hjelp til med å rigge kiosken inntil 30 min før kampen. Man trenger kun å bemanne billettslag til første pause i kampen.
1 personer til kaffekok og kiosk – du må fylle på kaffe i kiosken, men trenger ikke stå ved maskinen. 2 bord til kiosken hentes på lager innerst i korridoren/hallen. Man setter opp kiosken utenfor TSU’s lager inne i hallen. Kaffe må kokes på hallens kjøkken. Man kan koke opp på 2 traktere samtidig. Egen stor dunk til kaffen står også inne på lageret, som man slår kaffen over på.
Under Covid MÅ kan man ikke ha selvbetjent kaffe/kake i kiosk. Dette må serveres, og vi må benytte hansker.
Begge stiller i kiosken etter 1 pause
Begge: rydder og nullstiller hallen etter kamp.
Billettsalg:
Alle blir så henvist for smitteregistrering, dersom de ikke har gjort dette før de kom. De som ikke KAN bruke appen, må skrive seg på ei liste.
Prisliste for sesongkort/inngang ligger på lageret.
Man kan betale med VIPPS i inngangen, eller med kort i kiosken. Vi har kun 1 kort terminal.
Det viktigste er at alle som kommer inn, registrer seg. Dette gjelder alle bortsett fra spillerne selv.
Kjøkken:
Oppgaver: Koke kaffe. Oppstart kaffekoking ca 1 time før kampstart.
En dunk med kaffe i kiosken holder, denne skal være ½ full. Husk å fylle på. Sjekk at det er mye kaffe til hovedpausen. Ingen produksjon etter hovedpausen.
Dunken overtas av Tromsø Storm etter kampen, så man trenger ikke å tømme ut.
Kiosk:
Start med rigging:
2 bord settes sammen utenfor lageret, på langs.
Sett frem sjokolade.
Sett ut brusen
Sett ut bakst og servietter
Sett ut kaffedunk og kopper
Sette ut poser for søppel og pose eller kasse for flasker.
Det er prisliste og info om VIPSS på lageret
Man registrerer alle kjøp på ipad, denne er linket opp mot kortterminal. Man velger der om kjøpet gjøres via vipps, kort eller kontant.
En repr. Fra styret kommer med en liten kontantkasse, og tar denne med etter kampen. Denne må også ta med rest brus og sjokolade for lagring.
Rydding:
Start med en gang kampen er slutt.
Tribunene må kostes/ryddes for flasker og søppel – umiddelbart etter kampslutt.
Man rydder kjøkkenet for det man har benyttet under kaffekok, når man avsluttet dette
Vask over overflater i kiosk før Tromsø Storm overtar der til sin rigg
Søppel tømmes i container på utsiden av hallen.
Det laget som har dugnad tar med seg tomflasker, som kan brukes internt i laget.